Informacje na temat Wysyłki i czasu dostawyZwrotów i reklamacji oraz Płatności znajdą Państwo w odpowiednich zakładkach na naszej stronie.

Najczęściej Zadawane Pytania

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia.

Jeśli złożyli Państwo zamówienie w Sklepie posterfactory.pl, ale nie otrzymali wiadomości e-mail z jego potwierdzeniem, być może podany został niewłaściwy adres e-mail podczas wypełniania formularza zamówienia lub wiadomość trafiła do skrzynki SPAM. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@posterfactory.pl, a my zaktualizujemy Państwa informacje o zamówieniu tak, aby jego potwierdzenie zostało prawidłowo wysłane. Może również okazać się, że zamówienie nie zostało zarejestrowane w naszym systemie, aby uniknąć powielania zleceń, prosimy o kontakt, przed złożeniem nowego zamówienia.

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymacie Państwo e-maila z potwierdzeniem nadania przesyłki oraz powiadomienie bezpośrednio od przewoźnika z linkiem do śledzenia paczki. Link ten pokaże najpierw aktywny status po pierwszym skanowaniu, które ma miejsce w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

Mam problem ze złożeniem zamówienia, czy mogę je złożyć drogą mailową lub telefonicznie? 

Oczywiście istnieje taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 534 867 678 lub adresem e-mail: kontakt@posterfactory.pl.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Istnieje możliwość anulowania zamówienia w ciągu 1 godziny od momentu jego złożenia. W tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub wysłanie wiadomość e-mail na adres kontakt@posterfactory.pl. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, mamy możliwość jego anulowania. Jeśli produkty zostały już zapakowane i wysłane, należy je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu. Informacje dotyczące tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte w Regulaminie oraz zakładce Zwroty i reklamacje.

Co zrobić, jeśli moja paczka i produkty zostały uszkodzone?

Jeśli paczka i produkty zostały uszkodzone podczas transportu, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami załączając zdjęcia zarówno uszkodzonego opakowania, jak i uszkodzonego towaru. Możecie Państwo zrobić to wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@posterfactory.pl. Jak tylko otrzymamy zdjęcia uszkodzonego opakowania i Produktów, rozpatrzymy Państwa reklamację. Po pozytywnym jej rozpatrzeniu wyślemy nową paczkę oraz zorganizujemy zwrot uszkodzonego towaru do nas.

Czy mogę wymienić produkt?

Wymiany dokonywane w naszym Sklepie opierają się na zasadach zwrotu. Istnieje zatem możliwość wymiany Produktu poprzez jego zwrot i złożenie nowego zamówienia. Informacje dotyczące tego jak dokonać zwrotu zostały zawarte w Regulaminie oraz zakładce Zwroty i reklamacje.